Referencer
Per Rask Jensen (chef hos Varde Erhvervs- og Turistråd/ProVarde), tlf. 2381 4429
”Lone gik til opgaverne med stor ildhu, professionalisme og entusiasme. Lones gode sprogkundskaber og kommunikations-egenskaber gjorde hende til et naturligt valg, da vi skulle udarbejde nyhedsbreve til vore medlemmer inden for turisterhvervet. Lone har et smittende humør og en god telefonstemme, og hun kommunikerer professionelt og imødekommende både på telefonen, og når der kommer gæster i huset. Lone har udvist gåpåmod i forhold til nye opgaveområder. I ansættelsesperioden har Lone været en loyal medarbejder med en positiv attitude, stor åbenhed og med let til smil. Hun er høflig, ligefrem og har altid været korrekt, venlig og servicemindet i sin adfærd i forhold til medlemmer, samarbejdspartnere og husets mange forskellige interessenter og gæster, som altid vidste, hvor de havde hende."
Anne Römer (kollega hos ProVarde), tlf. 9115 1692
”Lone og jeg har arbejdet sammen i cirka 5 år. Jeg har oplevet Lone som en kollega, man leder længe efter i arbejdslivet - både fagligt og som person. Som kollega er hun en god teamplayer, der på mange måder bidrager til og dyrker et godt arbejdsklima, hvor dybt forskellige mennesker samarbejder med en fælles målsætning og med respekt for mange ansvars- og arbejdsområder. Som leder vil jeg beskrive Lone med følgende ord: altid fair og med en god omgangstone; beslutsom med stort overblik, viden og kvikke tankegange; en kilde til fleksible og innovative idéer og løsninger – alt med en ordentlig portion humoristisk sans. Som menneske er Lone ”én, man kan stole på”. Personligt synes jeg, at ethvert firma burde have en Lone - i vores firma er vi mange, der savner hende.”
Palle Isaksen og Keld Sommer, (chefer hos Uniport og PISA Job & Management), tlf. 4017 4810
"Vi har lært Lone at kende som en serviceminded medarbejder, som vi har fået gode tilbagemeldinger på fra kunder vedr. hendes service over for disse. Sprogligt har hun løst opgaverne meget velkvalificeret såvel på tysk som på engelsk, som er det primære sprog. Lone har god forretningsmæssig forståelse og viser flair for købmandskab, ligesom hun har god forståelse for at tackle en reklamation eller lidt prekær situation, som kan opstå, på en professionel måde.
Lone er pligtopfyldende medarbejder, der passer sit job og med en god fleksibilitet og service i forhold til opgaverne og kunderne, hvor hun egenhændigt bruger de nødvendige ekstra minutter til en telefonsamtale, en mail eller andet, når det brænder på, for at skabe en for kunden god oplevelse. Vi har været meget tilfredse med Lone i hendes ansættelsesperiode. Hun er loyal og påtager sig beredvilligt de opgaver, vi aftaler, og hun kan også selv tage nødvendige initiativer. Hun har den nødvendige systematik og orden i sine sager og får fulgt op på sagerne og lukket dem af, som vi har ønsket det."
Kim Gustavsen (chef hos DanCenter A/S, Hvide Sande/Søndervig og Fanø), tlf. 3020 6840
"Lone har udvist stor forståelse for vore kunders ønsker og behov, såvel ejere som feriehuslejere. Lone har altid optrådt høfligt og smilende overfor kunder og kolleger.
Lone har været meget engageret i det daglige arbejde og udført dette til Dancenters fulde tilfredshed. Især kan vi fremhæve Lones gode sprogfærdigheder i Tysk, såvel skrift som tale. Lone er en fleksibel og stabil medarbejder med godt humør, som DanCenter A/S Hvide Sande/Søndervig gerne giver vor bedste anbefaling."
"DanCenter A/S, Fanø kan kun rose Lone for hendes motivation, ihærdighed og pligtopfyldelse i forbindelse med den tidsbegrænsede ansættelse. Der er styr på tingene, når man overlader et større medansvar, hvilket naturligvis er meget tilfredsstillende."
Xenia Lausten (chef hos Tarm/Egvad Turistforening), Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
"Lone Rølle Pedersen har været yderst tjenstvillig og pligtopfyldende under hele ansættelsesforløbet, samt meget fleksibel... Samarbejdet med hende har fungeret tilfredsstillende, og hun har altid udført sit arbejde samvittighedsfuldt overfor turistbureauets kunder og forretningsforbindelser."